Alimentatie sanatoasa si in pachetul de pranz pentru serviciu

Alimentatie sanatoasa si in pachetul de pranz pentru serviciuConsumarea unei mese nutritive la serviciu nu trebuie sa lipseasca din dieta sanatoasa a nici unei persoane. Cum uneori este dificil sa gasim timpul necesar pentru un pranz nutritiv la un restaurant din apropierea locului de munca, o solutie ar fi pachetul nutritiv pe care il pregatim de acasa.

Ce nu trebuie sa lipseasca dintr-un pranz sanatos

Chiar daca avem tendinta sa alegem o alimentatie care sa ne dea in primul rand senzatia de satietate, si mai ales care sa se prepare rapid, trebuie sa avem in vedere beneficiile unei alimentatii sanatoase chiar si in ceea ce priveste pranzul la serviciu.

Pachetul de pranz ar trebui sa fie unul echilibrat din punct de vedere nutritional. Sa contina atat proteine din carnea de pui sau din fasole, fibre din cereale si fructe si legume.

Pentru un gust bun, nutritionistii recomanda branza cu un nivel scazut de grasime, grasimi sanatoase din nuci, avocado.

Idei de pranz sanatos 

Pentru a varia pranzul, dar si pentru a consuma vitaminele si mineralele necesare unei alimentatii sanatoase, putem sa experimentam diferite tipuri de mancare.

Putem sa ne facem chiar la noi acasa o salata greceasca. In acest fel variem ingredientele din salata, rosii, castraveti, salata verde, masline, rucola, branza feta si ne asiguram un pranz sanatos.

Daca ne dorim ca pranzul sa contina orez, putem sa optam pentru tipul de mancare asiatic. In mod traditional, putem asorta orezul cu un mix de legume sau simplu cu morcovi si mazare.

Carnea de pui o putem consuma intr-o salata cu ardei, ceapa, salata verde. De asemenea o putem asorta cu bruschete cu rosii si ulei de masline care ne face pachetul de pranz mult mai gustos si mai variat.

Gustarea din timpul zilei, retele pranz sanatos 

Pentru a evita sa manacam fast-food sau produse alimentare cu un continut ridicat de zahar, este recomandat ca, pe langa pachetul pentru pranz, sa luam cu noi o gustare pentru a o consuma intre mese.

Fructe sau un iaurt cu cereale integrale poate sa fie o optiune nutriva mult mai buna pe care o putem aduce cu noi la serviciu in locul snackurilor cumparate de la aparatele automate cu produse.

Etichete: idei pranz sanatos, retete pranz sanatos 


Intrebarile adresate pe alte pagini ale site-ului decat cele de mai sus nu se transmit automat catre medici.

Adresati o INTREBARE/ Trimiteti un RASPUNS

Atentie, discutiile online nu inlocuiesc consultul de specialitate! Nu includeti denumiri de medicamente in mesaj. Postand o intrebare sau un raspuns confirmati ca sunteti de acord cu termenii si conditiile site-ului.

Asociatia ALS | Termeni si conditii | ©2020 Edumedical

Rezultatele pot sa difere de la o persoana la alta. Opiniile medicilor, sfaturile si orice alte informatii disponibile pe acest site au scop informativ si educational. Ele nu pot substitui consultul medical direct si nici diagnosticul stabilit in urma investigatiilor si analizelor medicale.

 

Primeste pe mail recomandari medicale, informatii de ultima ora, stiri si articole.

 

Aboneaza-te!