Top 10 cele mai sanatoase alimente din toate timpurile

dieta-cu-pesteOricate diete noi apar in fiecare an, fie ca vorbim de dieta mediteraneana, raw-vegana sau alcalina, toate au la baza alimente sanatoase recomandate si consumate de zeci de ani. La baza oricarei diete sanatoase, fie ca este vorba de pierderea in greutate sau de mentinerea unui corp sanatos, stau la baza alimente proaspete si naturale. Publicatia “Time” a realizat topul celor mai sanatoase alimente din toate timpurile.

Fasolea neagra

Este bogata in proteine, fiind substitutul perfect pentru carne in cazul vegetarienilor. Este bogata in fibre si ne ofera energia zilnica de care avem nevoie.

Frunzele de kale

Desi este un aliment mai putin cunoscut in Romania, kale nu ar trebui sa lipseasca din nici o dieta. Frunzele de kale sunt bogate in fibre si antioxidanti, si sunt recunoscute pentru proprietatile pe care le au in combaterea cancerului. Sunt de asemenea bogate in vitamina K.

Somonul

Este bogat in acizi grasi Omega-3 si in vitamina D, proprietati care ajuta la preventia bolilor de inima.

Nucile

Nucile sunt recomandate deoarece grasimile monosaturate pe care le contin sunt mai sanatoase decat grasimile saturate din carne sau produsele lactate. Bogate in acizi grasi omega-3, sunt sanatoase pentru inima.

Dovleacul

Dovleacul are un continut scazut de calorii, este bogat in fibre si vitamina A. Continutul de beta-caroten il face alimentul recomandat pentru a ne proteja de bolile de inima.

Merele

Merele sunt bogate in fibre, iar antioxidantii pe care ii contin au proprietati anti-inflamatorii.

Fructele de padure

Fructele de padure sunt recunoscute pentru antioxidantii pe care ii contin, pentru proprietatile pe care le au in protejarea inimii dar si a tractului urinar. Sunt bogate in vitamina C si E.

Bananele

Bananele sunt bogate in potasiu, ajutand la mentinerea nivelului optim al presiunii arteriale dar si la functionarea optima a sistemului digestiv.

Broccoli

Broccoli este recunoscut pentru proprietatile sale impotriva cancerului si pentru intarirea sistemului imunitar. Bogat in fibre, mentine nivelul optim al presiunii arteriale si ne apara de bolile de inima.

Spanacul

Spanacul este bogat in nutrienti, calciu, vitamina A, fier, protejandu-ne ochii si pielea.


Intrebarile adresate pe alte pagini ale site-ului decat cele de mai sus nu se transmit automat catre medici.

Adresati o INTREBARE/ Trimiteti un RASPUNS

Atentie, discutiile online nu inlocuiesc consultul de specialitate! Nu includeti denumiri de medicamente in mesaj. Postand o intrebare sau un raspuns confirmati ca sunteti de acord cu termenii si conditiile site-ului.

Asociatia ALS | Termeni si conditii | ©2020 Edumedical

Rezultatele pot sa difere de la o persoana la alta. Opiniile medicilor, sfaturile si orice alte informatii disponibile pe acest site au scop informativ si educational. Ele nu pot substitui consultul medical direct si nici diagnosticul stabilit in urma investigatiilor si analizelor medicale.

 

Primeste pe mail recomandari medicale, informatii de ultima ora, stiri si articole.

 

Aboneaza-te!