Cardul de sanatate – Casa OPSNAJ: In atentia furnizorilor de servicii medicale si a asiguratilor

Eficientizarea sistemului medical prin Cardul de sanatateReferitor la utilizarea Cardului national de asigurari de sanatate si pentru a asigura accesul persoanelor asigurate in sistemul de asigurari sociale de sanatate la servicii medicale, medicamente si dispozitive medicale, cu adresa nr. P7230/31.03.2015, Casa  Asigurari de Sanatate OPSNAJ, face urmatoarele precizari:

„Reglementarile legale in vigoare privind prezentarea si utilizarea cardului national de asigurari sociale de sanatate , precum si acordarea serviciilor medicale, medicamentelor si dispozitivelor medicale prin utilizarea cardului national de catre furnizori raman nemodificate si dupa data de 1 august 2015. ….”

Acordarea serviciilor medicale, medicamentelor si dispozitivelor medicale se desfasoara in aceleasi conditii ca si in prezent, potrivit contractului incheiat intre parti pana la eventualele modificari ale actelor normative incidente pe acest domeniu.

Asiguratii Casei de Sanatate OPSNAJ pot solicita documentele doveditoare privind calitatea de asigurat, atunci cand sunt necesare pentru a beneficia de servicii medicale, potrivit legii, transmitand o solicitare in acest sens, folosind una din urmatoarele modalitati:

Contact Casa OPSANAJ
•    prin email la urmatoarele adrese:
evidenta@aopsnaj.ro sau la adresa:
sabina@aopsnaj.ro
•    prin fax la numarul: 021.20.24.699
•    prin posta sau firma de curierat la adresa:

Adresa Casa OPSNAJ:

       Strada Popa Savu, nr. 45, cod postal 011434
       Sector 1, Bucuresti

Dupa verificarea calitatii de asigurat, documentele doveditoare a calitatii de asigurat vor fi transmise solicitantilor pe aceeasi cale prin care s-au primit solicitarile.

Din acest motiv, in solicitarea documentului doveditor a calitatii de asigurat este obligatorie precizarea exacta a adresei unde sa fie transmis raspunsul.

Etichete: casa opsnaj, asigurari de sanatate, cardul de sanatate

Adresati o INTREBARE/ Trimiteti un RASPUNS

Atentie, discutiile online nu inlocuiesc consultul de specialitate! Nu includeti denumiri de medicamente in mesaj. Postand o intrebare sau un raspuns confirmati ca sunteti de acord cu termenii si conditiile site-ului.

98 de intrebari si raspunsuri

  • rusu rodica spune:

    buna ziua..as dori sa imi schimb statutul de angajat in pensionar..in evidentele medicului de familie apar angajat…dar eu am devenit pensionar..multumesc

    • Radu Ștefăniță Catalin spune:

      Buna ziua ? Sunt asigurat al casei aopnaj ! Am.pierdu tu cardul și an nevoie de o adeverință înlocuitoare URGENT ! EEu sunt din Craiova ! Care sunt formalitățile ! Va mulțumesc

  • Burcus Iulica spune:

    Buna ziua. Sunt pensionar MAI si asigurat casa opsnaj. Sotia incepand cu data de 01.09.2018 nu mai realizeaza venituri. care sunt documentele necesare si modalitatea inscrierii ei ca coasigurat la aceasta casa ? Va multumesc.

  • cardul de sanatate pe numele carlan ion ,cnp.1700507040070 spune:

    daca cardul de sanatate se afla la dv. ca nu a fost ridicat

  • Orăsteanu Florica Frunzulița spune:

    Unde pot afla o lista cu laboratoarele pentru analize in Timisoara ? Am avut surpriza ca BIOCLINICA sa-mi refuze efectuarea de analize pentru ca eram asigurata OPSNAJ

  • SOOS JEAN spune:

    Ce acte sunt necesare pentru emiterea cardului de sanatate pentru sotie ca si coasigurat?

  • Vatafu Floarea spune:

    Buna ziua,
    am pierdut cadrul de sanatate, ce pasi sunt de facut si in ce cont trebuie sa platesc contravaloarea lui si cat? Multumesc.

  • MAGDA IOAN spune:

    pierdut card sanatate etape obtinere

  • paun maria spune:

    buna ziua,
    pot trimite actele scanate pt.inscriere la casa opsnaj
    si pe ce adresa de mail?

  • ARCANA ION spune:

    Am pierdut cardul de sanatate. Ce pot face in situatia aceasta, in conditiile in care sufer de boala Parkinson si de HTA stadiul 3, gradul III, cu grad de risc ridicat medicamentele fiindu-mi absolut necesare

  • BUGNARIU spune:

    Am pierdut cardul de sanatate si doresc sa obtin unul nou. Care sunt pasii?
    Cu stima,Mihaela Bugnariu

  • Nemes Toma Iosif spune:

    Buna ziua, sunt asigurat al CASAOPSNAJ si va rog sa imi comunicati care sunt pasii in vederea obtinerii unui nou card de sanatate, avind in vedere ca pe cel anterior l-am pierdut. Cu respect Toma Nemes

  • CIOCAN GHEORGHE spune:

    Buna ziua ,Adeverinta de inlocuire a cardului a expirat din martie, iar cardul meu duplicat nu a sosit pana acum .Doresc sa va spun, ca sunt asigurat OPSNAJ si am mare nevoie de card deoarece nu pot sa-mi iau medicatia lunara .

  • Dumitru Mihaela spune:

    Am pierdut cardul de sănătate, va rog spune-mi cum sa procedez pentru a obține un alt card. Va mulțumesc.

  • BALAN IULIAN spune:

    sunt asigurat opsnaj si sotia coasigurat,in prezent nu realizeaza venituri.Sotia a pierdut cardul de sanatate pe care -l avea din perioada in care a muncit.cum poate obtine un duplicat?multumesc anticipat

  • CURICHERIU MARIANA spune:

    DORESC SA STIU DACA MI SE MAI EMITE CARD DE SANATATE SI MIE!ADEVERINTA A EXPIRAT DEMULT, MULTUMESC,

  • DUMITRESCU MARIA spune:

    MI S-A FURAT CARDUL DE SANATATE ,COM PROCEDEZ PT. A OBTINE ALT CARD DE SANATATE

  • Grosu Petre spune:

    Nu am primit nici acum cardul de sanatate..si mi-a fost comunicat de mai multe ori ca o sa il primesc prin posta. Am nevoie de el, ce trebuie sa fac.

  • TIUGAN SORINEL spune:

    Nu am primit nici pînă acum cardul de sănătate. Mi se spune că nu este emis. E posibil?

  • MARIANA PERTEA spune:

    Am pierdut cardul de sanatate si am urgent nevoie de el .Va rog frumos sa ma ajutati ! cum sa procedez sa intru in posesia unuia nou cat mai repede ! Multumesc

  • Cornel Tanase spune:

    Avem legi in privinta asigurarilor de sanatate , dar nu primim cardurile doveditoare ca suntem asigurati! Daca tot le-ati inventat nu ar trebui sa va asigurati ca oamenii le si primesc?? In cazul unei situatii medicale ,cand grija ar trebui sa fie sanatatea mea , trebuie sa fiu luat la raspundere ca nu am primit cardul ,in loc sa beneficiez de tratament e asigurat fiind??

  • Burlacu Calin Dan spune:

    Buna ziua,
    Am solicitat la Casa Nationala de Sanatate eliberarea cardului european de sanatate si mi s-a spus ca, deoarece sunt asigurat OPSNAJ, sa ma adresez dvs. Imi puteti da detalii si confirma acest lucru? Ma prezint la sediul dvs.? Cu stima

  • petrichei simion spune:

    buna ziua pe data de 05.iulie am depus o cerere cu toate documentele pentru mine si sotia pentru eliberarea unui card de sanatate european dar stupoare pedata de 26.iulie am fost anuntat ca casa opsnaj mia respins cardu desi sunt asigurat si eu si sotia de mai bine de 20 ani DE CE .

  • Suciu Ana spune:

    Baroc sa mi Spune-ți ce acte sa trimit pt un alt card de sănătate deoarece l am pierdut. Beneficiez de pensie de urmaș mapn

  • Dumitrache Aurel spune:

    Buna ziua!
    Am trimitere de la medic specialist pentru RMN si am luat legatura cu SANADOR respectiv cu Dna Nicoleta Nita care mi-a comunicat ca nu poate sa-mi faca programare deoarece are lista inchisa pentru OPSNAJ. Am insistat sa ma programeze cand i-mi vine randul(oricand) si nu a vrut.Sa inteleg ca eu daca platesc CAS 681 lei/luna nu am dreptul sa fac un RMN odata in viata?
    Va rog sa ma sprijiniti!
    Cu stima!
    Aurel DUMITRACHE

  • Moldovan Silvia spune:

    Sunt pensionar MAI , va rog sa-mi spuneti daca pot sa ma inscriu la un medic de familie care nu are contract cu Casa OPSNAJ, pt a-mi putea deconta retetele de medicamente . Mi-am schimbat orasul de domiciliu , respectiv Reghin , unde nu este nici un medic de familie care lucreaza cu Casa OPSNAJ .Va multumesc .

    • FRUNZĂ ION spune:

      Cum pot intra în posesia Cardului European de Sănătate?

  • Condurat Dumitru spune:

    Sunt pensionar MAI din 15-11-2016 si nu pot beneficia de medicamentele pentru Diabet si Inima intrucit mi s-a spus ca nu figurez ca asigurat OPSNAJ. Va rog sa ma ajutati .

  • Bîti Ionelia spune:

    vă rog să-mi spuneţi dacă mi-aţi trimis cadrul de sănătate la CAS Dolj, pentru că mi-a expirat adeverinta din 22.11.2016 şi nu pot să-mi ridic tratamentul lunar.V-am solicitat adeverinţă în data de 9.12. şi 16.12.2016 şi nu am promit-o

  • RUJAN LAURA FLORENTINA spune:

    Va rog mult sa ma ajutati sa pot obtine si eu cardul de sanatate am nevoie urgent pentru ca sunt gravida si nu am posibilitatea de a ajunge la dumneavostra la opsnaj va rog din sufet

  • BUZATU VASILE ADRIAN spune:

    Sunt din jud. CALARASI angajat la ISU.CALARASI figurez ca asigurat la Centrul Medical al ISU. dar nu mi-a fost emis cardul de sanatate. Va rog frumoss dati-mi si mie un raspuns in aces sens. Va multumesc!

  • Neagu N. Constantin spune:

    Sunt pensionar MAI.din anul 2007.sunt din Oltenita jud.Calarasi.sotia pe nume NEAGU CARMEN ADRIANA,apare in calculatorul Dr.Radulescu Cristian medic la cabinetul medical al IPJ.Calarasi ca coasigurata dar pina la aceasta data nu a primit cardul de sanatate. Dr. Radulescu mi-a spus ca a trimis documentele necesare la dvs. Spunetimi ce este de facut. astept raspuns . Va multumesc !

  • Duculescu zorel spune:

    am trimes si eu o cerere de eliberare card df sanatate DPLICAT

  • Sida spune:

    Doresc sa iau legatura cu dumneavoastra,si nu pot,sub incontinu si nu răspunde nimeni.Doresc să intru despre dosarul trimis de ion Arad pt Sida Viorica,ca si coasigurata

  • mihaila lucica spune:

    Sunt coasigurat opsnaj si nu am primit cardul de sanatate pina acum va rog din suflet sa-mi spuneti cum sa procedez ca sa pot intra in posesia lui , la casa da asig. din Cluj-napoca nu se afla , am cautat , am mare nevoie de el . Va multumesc.

  • costache costinel spune:

    Sunt asigurat OPSNAJ din anu 2006 SI nici pans azi nu am primit cardul de Sanatate.ce trebuie facut.

  • stelian voica spune:

    cand va fi emis noul card de sanatate

  • serban gheorghe spune:

    Buna ziua .sunt din Ramnicu sarat ,sunt pensionar MAPN din anul 1997 am fost asigurat la CAS buzau . Nea preluat casa OPSNAJ si acum nu mai figurez asigurat nici la cas Buzau nici la OPSNAJ . cum se rezolva aceasta problema tinand cont ca sunt bolnav cronic . Cu multumiri

  • georgescu constantin spune:

    posed card de sanatate,sunt pensionar mi am verificat in pias si sunt asigurat ,insa casmb nu mai vede acest lucru de o luna.ce pot face???

  • Braic Eugen spune:

    Buna ziua !
    Pe data de 09.02.2016, ora 12,35, am trimis prin fax nr. 0212024604, o cerere prin care am solicitat o adeverinta de asigurat de 3 luni, iar pe 10.02.2016 am expediat prin posta aceeasi cerere inclusiv actele necesare emiterii unui dublicat al cardului de sanatate ca urmare a perderii primului card. Dupa 7 zile lucratoare nu am primit nici adeverinta de asigurat, desi pot avea nevoie de ea in orice moment, avand in vedere faptul ca sunt diagnosticat cu diabet insulin-necesitant si cardiopatie ischemica. Posed nr.de telefon:0744856658 si astept raspuns, inclusiv pe e-mail.

  • Braic Eugen spune:

    Imi pare rau ca aprobarea solicitarii mele dureaza 7-8 zile lucratoare. Este incredibil raspunsul trimis prin e-mail. Nu solicit medicamente, doar o adeverinta de asigurat ce nu necesita eforturi financiare.
    ce sa mai spun ?!

  • marian nicolaita spune:

    am rimit cardul de sanatate in sfarsit dar acum am o alta problema cu toate ca sunt asiguratul d-voastra de mult timp si in prezent pensionar figurez in evidenta ca neasigurat,poatecineva sa-mi explice motivul si ce trebuie sa fac.

  • Gheorghe- Bach Viorica spune:

    Sunt asigurat OPSNAJ și nici până astăzi nu am primit Cârdul De Sănătate. Va rog să îmi spuneți ce să fac. Mulțumesc și aștept răspunsul dvs.

  • Dumitras Alin Mihai spune:

    Buna ziua,nu am primit cardul de sanatate, cum pot intra in posesia lui
    Multumesc !

  • pogan catalin spune:

    Nu am primit inca cardul de sanatate.va rog sa verificati si sa imi dati un raspuns despre o eventuala rezolvare.

  • DRAGUT PETRICA spune:

    NU AM PRIMIT CARDUL DE SANATATE NICI PANA IN PREZENT ESTE O BATAIE DE JOC LA ADESA MEA DE ASIGURAT UNDE LUNA IMI ACHIT FARA INTIRZIERE DATORILE LA CASA SAIGURARI DE SANATATA ASTAZI AM FOST LA MEDICUL CARE TREBUIE SA IMI DEA RETETA PENTRU DIABET SI MI-A SUPS CA DACA NU AM CARD NU MI SE ELIBEREAZA RETETA ASA CA SUNT NEVOIT CA LUNAR SA IMI CUMPAR MEDICAMENTELE PANA CAND DVS. VE-TI AVEA AMABILITATEA SA IMI ELEIBERATI UN CARD CRED CA SINGURA SOLUTIE ESET SA MA ADRESEZ PRESEI SI MINISTRULUI SANATATI VREAU UN RASPUNS URGENT

  • Duculescu zorel spune:

    va rog timiteti si mie cardul de sanatate sau o adeverinta

  • Carjan Florian Liviu spune:

    Am primit cardul de sanatate si am constatat ca nu corespunde numele si prenumele dupa care l-am trimis spre sediul d-voastra din Bucuresti,trimis prin posta insotit de o copie dupa buletin.Pana in acest moment nu am primit nici o confirmare. Doresc un raspuns si o rezolvare favorabila a situatiei. Va multumesc !

    • Carjan Florian Liviu spune:

      Am primit cardul de sanatate si am constatat ca nu corespunde numele si prenumele dupa care l-am trimis spre sediul d-voastra din Bucuresti,trimis prin posta insotit de o copie dupa buletin.Pana in acest moment nu am primit nici o confirmare. Doresc un raspuns si o rezolvare favorabila a situatiei. Va multumesc !

  • MIHAI MARIAN spune:

    Buna ziua,

    Nu am primit inca cardul de sanatate nici pentru mine si nici pentru fiul meu Mihai Antonio-George si as dori sa stiu daca s-a emis si de unde il pot ridica. Multumesc

    • Sandu Stragofilia spune:

      Ce se poate intîpla cu mine care sunt co-asigurată la soțul meu Sandu Viorel şi mie nu mi sa tipărit cardul ce trebuie sa fac ca să mi se tipareasca cardul de sănatate

  • oprea maria spune:

    Nu am primit nici pana acum cardul de sanatate

  • Lupulet Dumitra spune:

    Nici pana la aceasta data nu am primit cardul de sanatate,desi sotul si fiica mea le-au primit demult.Va rog sa verificati si sa-mi dati un raspuns,deoarece de cateva saptamani nu-mi raspunde numeni la cele 6 numere de telefon de la casaopsnaj la care am sunat continuu. Va multumesc!

  • Duculescu zorel spune:

    am trimes si eu o cerere ca sa mi se elibereze un al doilea card de sanatate am platit chitanta si vad ca nu mi sa trimes si nu stiu cand am sal primesc daca mai este nevoie de ceva datim un raspuns

    • cristache constantin spune:

      Buna ziua,nu am primit cardul de sanatate, cum pot intra in posesia lui
      Multumesc !

Asociatia ALS | Termeni si conditii | ©2024 Edumedical

Rezultatele pot sa difere de la o persoana la alta. Opiniile medicilor, sfaturile si orice alte informatii disponibile pe acest site au scop informativ si educational. Ele nu pot substitui consultul medical direct si nici diagnosticul stabilit in urma investigatiilor si analizelor medicale.