Cercetatorii au descoperit diferente intre dificultatea de citire si cea de pronuntie in cazul copiilor

copii-calculatorMulti ani s-a crezut ca dificultatile de citire si pronuntie inseamna cam acelasi lucru, in cazul copiilor. De curand, insa,oamenii de stiinta germani au realizat un studiu care infirma acest lucru, ba chiar evidentiaza diferentele intre cele doua.

Cercetarea, facuta publica de catre Deutsche Presse-Agentur, relateaza despre problemele diferite ale memoriei de lucru, identificate de oamenii de stiinta in functie de dizabilitate.

Copiii cu probleme de citire au deficite in partea memoriei care coordoneaza simultan diverse activitati si recupereaza informatii de la memoria pe termen lung, in timp ce copiii cu dificultati de scriere au adesea probleme cu „bucla fonologica”, o parte a memoriei de lucru responsabila pentru informatiile verbale, relateaza si Agerpres.

In cadrul acestui studiu german, care a durat mai multi ani, au fost testati 365 de copii cu dizabilitati diferite, iar 100 dintre acestia suta au servit drept grup de control.

Studiul a fost realizat de centrul de cercetare interdisciplinar IDeA, cu sediul la Frankfurt si fondat de Institutul German pentru Cercetare Educationala Internationala, de Universitatea Goethe din Frankfurt si Institutul Sigmund Freud.

Adresati o INTREBARE/ Trimiteti un RASPUNS

Atentie, discutiile online nu inlocuiesc consultul de specialitate! Nu includeti denumiri de medicamente in mesaj. Postand o intrebare sau un raspuns confirmati ca sunteti de acord cu termenii si conditiile site-ului.

Asociatia ALS | Termeni si conditii | ©2024 Edumedical

Rezultatele pot sa difere de la o persoana la alta. Opiniile medicilor, sfaturile si orice alte informatii disponibile pe acest site au scop informativ si educational. Ele nu pot substitui consultul medical direct si nici diagnosticul stabilit in urma investigatiilor si analizelor medicale.